همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در سومین بازی خود در جام ویلیام جونز موفق شد با 36 اختلاف امتیاز و کسب نتیجه 54-90 مصر را از پیش رو بردارد.

basketball

تیم ملی بزرگسالان ایران در چهارمین روز رقابت‌های ویلیام جونز و بعد از کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های اردن و چین تایپه B به مصاف تیم مصر رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این بازی جواد داوری، آرن داوودی و حامد سهراب نژاد استراحت داشتند.

حریف آفریقایی ایران که موفق شده بود تیم‌های ژاپن و اردن را شکست دهد، در نیمه اول نتوانست مقابل بازیکنان ایران کاری از پیش ببرد و در نهایت با نتیجه 8-19 کوارتر اول را واگذار کرد. کوارتر دوم هم مصری‌ها اسیر حملات ایران شدند و فقط موفق به کسب 9 امتیاز شدند، در مقابل بازیکنان ایران با پرتاب‌های کم نقصی که انجام دادند اختلاف بازی را به عدد 16 رساندند و نیمه اول را با برتری 44-17 به سود خود به پایان بردند.

اختلاف 27 امتیازی ایران در نیمه اول باعث شد تا بازیکنان با خیال آسوده‌تری نیمه دوم را آغاز کنند.

در کوارتر سوم بازیکنان تیم مصر در امتیازآوری بهتر عمل کردند اما بازهم نتوانستند برتری در تصاحب توپ و میدان داشته باشند و فقط با اختلاف امتیاز کمتری نسبت به نیمه اول و با نتیجه 15-19 مغلوب تیم ایران شدند.

برتری محسوس تیم ملی ایران در کوارتر چهارم نیز ادامه داشت و در نهایت تیم ملی بزرگسالان بازی سوم خود را با نتیجه 54-90 مقابل تیم مصر با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم ملی ایران روز چهارشنبه (19 تیر) به مصاف تیم کره جنوبی می‌رود. کره‌ای‌ها سه بازی گذشته خود را مقابل تیم‌های مصر، چین تایپه B و آمریکا با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

 

کد خبر 222605
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز